[vc_row margin_bottom=”40px” margin_top=”0″ padding_left=”40″ padding_right=”40″ bg_position=”top” bg_repeat=”no-repeat” bg_cover=”false” bg_attachment=”false” padding_top=”40″ padding_bottom=”40″ parallax_speed=”0.1″][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”142″ img_link_target=”_self” img_size=”270×331″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

Horgászbotot akarsz eladni? Előbb tanítsd meg vevőidet pecázni!

Modern világunkban a termékek és szolgáltatások egyre összetettebbé válnak. Legyen szó technikai eszközökről, pénzügyi termékekről vagy éppen egy új terápiáról – közös bennük, hogy megértésükhöz komoly alapismeretek szükségesek. Márpedig a megértés a pozitív vásárlói döntés záloga, hisz amelyik vevő nincs tisztában a megvásárolandó termékkel vagy az igénybe venni kívánt szolgáltatással, az annak várható előnyeit sem fogja megérteni. Így legyen bármilyen jó is az ajánlatunk: ha vevőink nem értik meg annak előnyeit, könnyen valamely konkurensünk mellett dönthetnek – nem példa nélküli eset ez felgyorsult világunkban, ahol a vevőkért, üzleti partnerekért folytatott harc egyre könyörtelenebb.

Termékünk vagy szolgáltatásaink megértése tehát kritikus üzleti tényező, ráadásul nem csupán a vásárlói döntést megelőzően. Hiszen hiába döntött egy vevő vagy partner ajánlatunk mellett: ha a szükséges alapismeretek hiányában nem tudja kiaknázni az abból fakadó előnyöket, az károsan befolyásolhatja termékünk vagy szolgáltatásunk megítélését, ami negatívan hat a vevői lojalitásra.

Képezzük hát vevőinket, partnereinket a vásárlás előtt, a vásárlói folyamat során és azt követően is![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row margin_bottom=”40px” margin_top=”0″ padding_left=”40″ padding_right=”40″ bg_position=”top” bg_repeat=”no-repeat” bg_cover=”false” bg_attachment=”false” padding_top=”40″ padding_bottom=”40″ parallax_speed=”0.1″ type=”1″][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

Képezze üzleti környezetét – megéri!

A vevők, de különösen az üzleti partnerek képzése nem újdonság, hiszen eddig is számtalan vállalat képezte üzleti környezetét prospektusokkal, weboldallal, videókkal, szemináriumok megtartásával. De végső soron értékesítőink, ügyfélkapcsolatokkal foglalkozó munkatársaink is idejük nem elhanyagolható részét fordítják arra, hogy új ismereteket adjanak át cégünk üzleti környezetének.

Mi akkor a probléma ezzel? Értékesítőink ideje túlságosan drága ahhoz, hogy vevőink képzésére fordítsák. Az ügyfélkapcsolati munkatársak költsége jelentős, a prospektusok nyomtatási költsége magas, ahogyan a helyszíni képzések is jelentős költséggel járnak, nem beszélve arról, hogy megszervezésük időigényes és bonyolult.

Az internetes tájékoztató anyagok, videók komoly lépést jelentenek előre, hiszen ezeknél csak egyszeri gyártási költséggel kell számolnunk, onnantól kezdve mindegy, hogy ki és hányszor tekinti meg őket. Az online anyagok tehát költséghatékonyak, ellenben személytelenek, továbbá kevés visszajelzéssel szolgálnak – hiszen hiába van látogatottsági statisztikánk vagy megtekintés-számlálónk a videó mellett, mindez vajmi keveset árul el az egyes üzleti partnerek viselkedéséről.

Éljen az online képzés előnyeivel, képezze vevőit, partnereit eduCommerce segítségével![/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”143″ img_link_target=”_self” img_size=”270×306″][/vc_column][/vc_row][vc_row margin_bottom=”40px” margin_top=”0″ padding_left=”40″ padding_right=”40″ bg_position=”top” bg_repeat=”no-repeat” bg_cover=”false” bg_attachment=”false” padding_top=”40″ padding_bottom=”40″ parallax_speed=”0.1″][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”60″ img_link_target=”_self” img_size=”300×233″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

eduCommerce: online, célzott és mért

Mit jelent az eduCommerce? Az eduCommerce nem más, mint a vevők és/vagy üzleti partnerek számára nyújtott online képzés, amely személyre szabott és mért.


  • Online, mert költséghatékony: a vevőképzési anyagok egyszeri bekerülési költsége kedvező, ráadásul nincs további változó költség, függetlenül attól, hogy az adott anyagot százak vagy éppen százezrek tekintik meg.


  • Személyre szabott, mert meglévő anyagaiból a különböző ügyfélcsoportok, sőt akár az egyedi vevők vagy partnerek számára is önálló, testre szabott kombináció építhető fel.


  • Mért, mert a tanulási folyamatról részletes információ nyerhető akár az egyének szintjén, akár aggregáltan.


[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row margin_bottom=”40px” margin_top=”0″ padding_left=”40″ padding_right=”40″ bg_position=”top” bg_repeat=”no-repeat” bg_cover=”false” bg_attachment=”false” padding_top=”40″ padding_bottom=”40″ parallax_speed=”0.1″ type=”1″][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

eduCommerce a vevőknek: támogassa értékesítői munkáját

Adjon hatékony eszközt értékesítői kezébe: az eduCommerce segítségével értékesítői maguk dönthetik el, hogy melyik vevői szegmensre mennyit fordítanak drága idejükből.

A kevésbé értékes vevőknél az eduCommerce képzésekkel jelentős időt spórolhatnak meg – például ritkábban hívják fel vagy látogatják meg az ügyfelet, a köztes időben pedig elektronikus információkat, képzéseket bocsátanak rendelkezésükre az eduCommerce segítségével. Az így felszabaduló időt pedig kiemelt partnereik jobb kiszolgálására fordíthatják.

Az eduCommerce gyakorlati alkalmazása saját vevői jobb megismerését is jelenti. Hány online tananyag pótolhat egy személyes látogatást? Melyik téma érdekli legjobban a vevőket? Melyik ügyfél „vevő” a virtuális látogatásra, melyik nem? Vagy éppen melyik ügyfélnél használható az eduCommerce a személyes kapcsolat előkészítésére, melyiknél a telefonban elhangzottak megerősítésére?

Erre és sok más kérdésére is maga az eduCommerce ad választ: a személyes és virtuális ügyfélkapcsolatok, valamint a vevői viselkedés összevetésével pontos profil rajzolható ki a vevői affinitásról, amely alapján pontosan finomhangolható, hogy kinek mennyi jusson a hatékony, de drága személyes törődésből, valamint az olcsó virtuális kapcsolatból.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”68″ img_link_target=”_self” img_size=”300×450″ alignment=”right”][/vc_column][/vc_row][vc_row margin_bottom=”40px” margin_top=”0″ padding_left=”40″ padding_right=”40″ bg_position=”top” bg_repeat=”no-repeat” bg_cover=”false” bg_attachment=”false” padding_top=”40″ padding_bottom=”40″ parallax_speed=”0.1″][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”154″ img_link_target=”_self” img_size=”270×330″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

eduCommerce a partnereknek: emelje vállalata partnerkapcsolati minőségét

Cége affiliate vagy franchise modellre épül, vagy üzleti modelljében fontos szerep jut a partnereknek és alvállalkozóknak? Alkalmazzon eduCommerce képzést, hogy gyorsítsa partnerszerzését, javítsa vállalata partnerkapcsolati minőségét.

Bővítené partnerei körét? Automatizálja partnerszerzését az eduCommerce segítségével: nyújtson online képzést lehetséges partnerei számára, így spórolva a felesleges körökön, miközben partnerei érdeklődését, elkötelezettségét már a partneri megállapodás előtt felmérheti. Értékelje és szűrje partnereit az eduCommerce segítségével, így drága személyes törődéséből már csupán azokra kell fordítania, akik valóban megérdemlik azt – viszont az eduCommerce segítségével ezekre sokkal több figyelme marad.

Partneri hálózatot tart fenn? Csökkentse hálózata élőmunka-igényét, javítsa tájékoztatási szintjét az eduCommerce segítségével! Az online megoldás segítségével a partnerek azonnal értesülnek az újdonságokról, így csökken a hibázási lehetőségek száma. Az eduCommerce rendszer segítségével partneri hálózata pulzusán tarthatja ujját, hiszen a rendszer folyamatosan nyomon követi partneri aktivitását – így Ön is láthatja, hogy hol kell beavatkozni szükség esetén.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row margin_bottom=”40px” margin_top=”0″ padding_left=”40″ padding_right=”40″ bg_position=”top” bg_repeat=”no-repeat” bg_cover=”false” bg_attachment=”false” padding_top=”40″ padding_bottom=”40″ parallax_speed=”0.1″ type=”1″][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

eduCommerce rendszer: hatékony kapcsolatmenedzsment

Mire való egy modern kapcsolatmenedzsment- vagy CRM-szoftver? Többek között arra, hogy munkatársai megtervezzék, majd dokumentálják ügyfélkapcsolataikat, legyen szó személyes találkozóról, egy telefonhívásról vagy éppen egy rendezvény meglátogatásáról.

Az Oros-Com Kft. eduCommerce megoldása azonban sokkal több ennél – az eduCommerce rendszerével nem csupán cége valós ügyfélkapcsolatait gondozhatja, de ugyanebből a rendszerből kiszolgálhatja üzleti környezetét információkkal, anyagokkal, valamint pontosan mért és dokumentált üzleti képzésekkel.

Egyesítse két világ erejét: ötvözze a hatékony személyes kapcsolatokat az olcsó elektronikus eszközök adta lehetőségekkel. Erősítsen rá ügyfélkapcsolataira elektronikus eszközökkel, vagy épp ellenkezőleg: ha nincs elég ideje személyes kapcsolatok ápolására, akkor legalább mentse, ami menthető, és próbálja elektronikus útra terelni a kapcsolatot. Ezután nincs más dolga, mint követni az eredményeket: az eduCommerce rendszer ugyanis részletes riportokkal szolgál a valós és virtuális ügyfélkapcsolatokról – vagy akár egyszerre mind a kettőről.

Használja az Oros-Com Kft. eduCommerce megoldását és emelje kapcsolatmenedzsmentjét a XXI. század szintjére![/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”155″ img_link_target=”_self” img_size=”270×340″ alignment=”right”][/vc_column][/vc_row][vc_row margin_bottom=”40px” margin_top=”0″ padding_left=”40″ padding_right=”40″ bg_position=”top” bg_repeat=”no-repeat” bg_cover=”false” bg_attachment=”false” padding_top=”40″ padding_bottom=”40″ parallax_speed=”0.1″][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”156″ img_link_target=”_self” img_size=”270×220″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

eduCommerce rendszer: professzionális e-learning

Az eduCommerce rendszer e-learning tananyagszerkesztő modulja segítségével játszi könnyedséggel állíthat össze e-learning tananyagokat, amelyeket pillanatok alatt feltölthet az eduCommerce rendszerbe vagy bármely SCORM-képes e-learning keretrendszerbe.

A rendszer e-learning lejátszója ráadásul gazdag funkcionalitással ruházza fel az elkészült tananyagokat. Így a tananyaghoz automatikus tartalomjegyzék készül, részletes statisztikát kérhetünk le előremenetelünkről, kereshetünk az összes oldal szövegében, vagy megjegyzéseket fűzhetünk az egyes tananyag-oldalakhoz.

És ez még nem minden: természetesen az eduCommerce tananyagok mobilképesek, így nem csupán PC-n, de tableten és okostelefonon is elérhetők.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]