[vc_row margin_bottom=”40px” margin_top=”0″ padding_left=”40″ padding_right=”40″ bg_position=”top” bg_repeat=”no-repeat” bg_cover=”false” bg_attachment=”false” padding_top=”40″ padding_bottom=”40″ parallax_speed=”0.1″][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”195″ img_link_target=”_self” img_size=”370×370″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

Hasznos funkciók – címadatbázis

Az eduCommerce rendszerbe bármely címadatbázis rugalmasan beolvasható, legyen szó tucatnyi különféle statikus ügyféladatról, dinamikus címváltozókról vagy szülő-gyermek kapcsolatról. Minden címtípusra, minden mezőre rugalmas szabályok illeszthetők. Így például nem csak azt állíthatja be, hogy valamely kollégája módosíthatja-e a címet, de akár egy konkrét időtartamra is behatárolhatja ezt a jogát.

És ez még nem minden: nem csupán Ön rögzítheti ügyfeleit, partnereit, de az eduCommerce rendszer űrlapjai segítségével akár ők maguk is regisztrálhatnak a rendszerben. A regisztrációs űrlapok ráadásul dinamikusak, így például az egyik űrlapon csak egy címtípust választhat a regisztráló, míg a másikon kettőt, vagy az egyik űrlapon kötelező megadni a mobilszámot, a másikon nem.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row margin_bottom=”40px” margin_top=”0″ padding_left=”40″ padding_right=”40″ bg_position=”top” bg_repeat=”no-repeat” bg_cover=”false” bg_attachment=”false” padding_top=”40″ padding_bottom=”40″ parallax_speed=”0.1″ type=”1″][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

Hasznos funkciók – virtuális ügyfélkapcsolatok

Használja ki az eduCommerce teljes potenciálját: az eduCommerce rendszer segítségével munkatársai személyre szabott oktató és tájékoztató anyagokat állíthatnak össze vevői, partnerei számára. A rendszerbe feltölthetők videók, dokumentumok, sőt az e-learning szerkesztő segítségével akár tesztekkel bővített e-learning tananyagot is készíthet.

Bocsásson testre szabott anyagokat vevői, partnerei rendelkezésére – az okos szűrők segítségével tetszőleges számú tananyag-kombinációt állíthat elő.

Végül figyelje az eredményt: ki, mikor, melyik anyagot olvasta el, hány percig foglalkozott vele, hányszor tért vissza és végül milyen eredménnyel zárta le a teszteket. Persze rendszerünkből nem csupán az egyes vevők aktivitásáról nyerhet információt, de a Statisztikai modul segítségével az összesített eredményekről, trendekről akár grafikus felületen is informálódhat.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”151″ alignment=”right” img_link_target=”_self” img_size=”370×370″][/vc_column][/vc_row][vc_row margin_bottom=”40px” margin_top=”0″ padding_left=”40″ padding_right=”40″ bg_position=”top” bg_repeat=”no-repeat” bg_cover=”false” bg_attachment=”false” padding_top=”40″ padding_bottom=”40″ parallax_speed=”0.1″][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”150″ img_link_target=”_self” img_size=”370×370″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

Hasznos funkciók – személyes ügyfélkapcsolatok

Az eduCommerce rendszer segítségével megtervezhetők és rögzíthetők a valós ügyfélkapcsolatok is, legyen szó személyes találkozóról vagy éppen egy telefonhívásról. A tervek napi feladatlistaként rögzítődnek, amely akár út közben is elérhető, lévén az eduCommerce rendszer tabletről vagy okostelefonról is használható.

Az ügyfélkapcsolatokhoz minőségi és mennyiségi célok társíthatók, a menedzserek pedig csapatszinten vagy akár az egyes értékesítők szintjén is követhetik a kitűzött frekvencia-célok teljesülését.

A rendszerben továbbá nyilvántarthatók az átadott minták és promóciós eszközök, valamint külön modul szolgál a rendezvények szervezésére és a résztvevőkkel történő ügyfélkapcsolatok nyomon követésére.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row margin_bottom=”40px” margin_top=”0″ padding_left=”40″ padding_right=”40″ bg_position=”top” bg_repeat=”no-repeat” bg_cover=”false” bg_attachment=”false” padding_top=”40″ padding_bottom=”40″ parallax_speed=”0.1″ type=”1″][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

Hasznos funkciók – statisztikák

Az eduCommerce rendszer nem csupán a virtuális és valós ügyfélkapcsolatok rögzítésére alkalmas, de az elért eredmények a rendszer Statisztikai modulja segítségével részletesen ki is elemezhetők.

A Statisztikai modulban több tucat, előre elkészített riport található, amelyek időintervalluma és oszlopkészlete szabadon beállítható, ráadásul összetett szűrők segítik a riportok további elemzését. Emellett a riportok adatai különféle diagramtípusok segítségével vizuálisan is megjeleníthetők.

Tartsa ujját vállalata pulzusán, kövesse a valós és virtuális ügyfél- és partnerkapcsolatok eredményeit az eduCommerce Statisztikai modul segítségével.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”152″ alignment=”right” img_link_target=”_self” img_size=”370×370″][/vc_column][/vc_row][vc_row margin_bottom=”40px” margin_top=”0″ padding_left=”40″ padding_right=”40″ bg_position=”top” bg_repeat=”no-repeat” bg_cover=”false” bg_attachment=”false” padding_top=”40″ padding_bottom=”40″ parallax_speed=”0.1″][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

További, hasznos funkciók

És ez még nem minden, az eduCommerce rendszer további hasznos funkciókat is talál, amelyek segítségével még magasabb szintre emelheti ügyfél- és partnerkapcsolatai minőségét:


  • Munkaidő-nyilvántartás: a rendszerben megadható, hogy mely napokon foglalkoztak kollégái az ügyfélkapcsolatok gondozásával, és mely napokon valami mással. Ezen információk, valamint a beépített ünnepnapkövetés segítségével statisztikái még pontosabbá válnak.


  • Dokumentumtár: a dokumentumtár segítségével nem csupán ügyfeleivel vagy partnereivel oszthat meg információt, de akár saját kollégái között is.


  • Raktárkészlet-nyilvántartás: a minták és promóciós eszközök átadását beépített raktárkészlet-kezelő segíti.


[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]